EGOS
A Tour de France versenyen tesztelve, úttörő technikai megoldásokkal a kiemelkedően jó komfortért, nagyszerű szellőzésért és kiváló fejvédelemért.
AZ OPTIMÁLIS SZELLŐZÉSHEZ,
KÉNYELEMHEZ ÉS VÉDELEMRE TERVEZVE
A Bahrain Victorious csapata a 2022-es Tour de France kerékpárversenyen a Rudy Project céggel folytatott szoros együttműködés részeként, a világon elsőként tesztelte éles, versenykörülmények során az EGOS modellt, mely sisakot úgy terveztük és gyártottuk, hogy a legoptimálisabb szellőzést, kényelmet és fejvédelmet nyújtsa minden helyzetben.
KÉTKOMPONENSŰ
HÉJSZERKEZET
A sisak belső szerkezete két, különböző komponensű habból épül fel, melynek kettős funkciója van: egyrészt az így kialakított forma révén sokkal jobb szellőzést értünk el a sisak felső részén, mely ezáltal nagyszerű komfortot nyújt. Másrészt a puhább, lazább sűrűségű rész nagyobb ütési energiaelnyelő tulajdonsággal bír, mely drasztikusan növeli a fejünk védelmét, és mindemellett kisebb tömeget eredményez.
Az EGOS külső, kemény polikarbonát rétege a blső szerkezetettel tripla InMold-technológia segítségével alkot egy egységet, mely tovább növeli a sisak struktúrális egységét, egyben strapabírását.
EXTRA
BIZTONSÁG
A Rudy Project fejlesztői számára a sisakfejlesztések során fontos szempont a lehető legmagasabb fejvédelem elérése, és ezek nemzetközi szabványok általi megerősítése – mint az EC vagy CPSC normák. Ezen okból kifolyólag szerezte meg az EGOS sisakunk a CEN TC 158/WG11 biztonsági minősítést. Ezt a vizsgálatot az Európai Szabványügyi Bizottság (European Committee for Standardization) fejlesztette ki, és kifejezetten a fejvédők érintőleges (szögben érkező) behatásokkal szembeni energiaelnyelési tulajdonságait méri, mely nagyon fontos a fejvédelem során.
WG11 GÖRDÜLÉSI ÜTÉSPRÓBA PROTOKOLL
- ferdeszögű próbák 45°-os szögben X, Y és Z tengelyek mentén
- behatási sebesség 6 m/s
- 80-as zártfelületű alumínium-oxid csiszolópapír
- háromtengelyű gyorsulásmérő +n.3 ARS
- fejforma névleges súrlódási együtthatója 0,3
- EN960-széria fejforma
- elvégzett mérések: forgási- és lineáris gyorsulási csúcsok, HIC, BRIC
A WG11 forgó ütésvizsgálat protokollját a Rudy Project is alkalmazza, akkreditált testekkel, hogy tesztelje és mérje a sisakok teljesítményét. Ezen teszt megfelelési alapja a BRIC (Brain Injury Criterion) algoritmusa által meghatározott esés utáni agyi sérülés mértéke, melynek kisebbnek kell lennie 0.68-nál.
MÁGNESES
ÁLLHEVEDER
ÉS ÚJ ELVÁLASZTÓ
A mágneses állhevedercsat gyorsabb és biztonságosabb ki- illetve becsatolást biztosít. A technológia, valamint a FidLock csattok már számos sportág területén bizonyítottak, most a Rudy Project új sisakjában is elérhetővé válik.
Az új, T-alakú heveder-elválasztót csak egyszer kell beállítani, ezt követően stabilan helyén marad, nem csúszkál el, és a kialakítása révén több teret hagy a füleink körül, ezáltal sokkal komfortosabb érzést nyújt.
REJTETT
KÉNYELEM
Az AIRFRAME homlok-szivacsozás mivel nem közvetlenül a sisakhoz rögzül, a szivacsozás folyamatos légmozgásnak van kitéve, így rendkívül gyorsan szárad, zavartalan viseletet biztosítva melegebb helyzetekben is. Emellett a rövidebb ideig a szivacsozásban maradó izzadtságnak köszönhetően kevésbé válik kellemetlen szagúvá a sisakunk.
KÖNNYED
SZEMÉLYRE
SZABHATÓSÁG
A vadonatúj, minimális tömegű RSR11 tarkórögzítés kényelmesen fogja körbe a fejet. Tekerője csúszásgátló bevonatú, így minden helyzetben könnyedén használható.
A rendszer függőlegesen is több pozícióban állítható, ezáltal különböző fejformákra szabható a sisak.
SPECIFIKÁCIÓ
ÖSSZEFOGLALÓ
méret: S (51-55 cm), M (55-59 cm), L (59-63 cm)
tömeg: S 230 gramm, M 250 gramm, L 280 gramm
szabvány: CE/EN 1078, CPSC 12.03, WG11
szellőzőnyílás: 23 darab
héjszerkezet: kétkomponensű hab, tripla InMold
airframe: igen
állheveder: FidLock mágneses
tarkórögzítés: RSR11 függőlegesen is állítható, racsnis
szivacsozás: cserélhető
tartozék: normál- és bogárhálós szivacsozás, sisaktartózsák